Winkelwagen
Je hebt geen artikelen in je winkelwagen

Heb je een klacht?

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. Heb je een klacht, dan raad ik aan om de klacht eerst bij mij kenbaar te maken door te mailen naar [email protected].

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om het geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via deze link naar Webwinkelkeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op deze pagina. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

 

 

Ikdraag.nl maakt gebruik van cookies (en daarmee vergelijkbare technieken) om jouw bezoek aan onze website nog makkelijker en persoonlijker te maken. Met deze cookies kunnen wij en onze geselecteerde partners, zoals Google, jouw internetgedrag binnen en buiten onze websites volgen en verzamelen. Hiermee kunnen wij en derde partijen advertenties aanpassen aan jouw interesses. . Je kunt er meer over lezen in onze Cookie verklaring. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »